ВЫЕЗДНЫЕ ШКОЛЫ ЛИДЕРОВ: как стать успешным лидером?

30 қаңтар мен 8 ақпан аралығында Оқушылар шығармашылық сарайының әдіскерлер басшылығымен Өскемен қаласының № 9, 36, 44, 45 мектептерінің мекемесінде көшпелі көшбасшы мектептері өтті.

Қалай табысты көшбасшы болуға болады?

Бұл сұрақтың жауабын қалалық мектеп Парламент комитетінің оқушылары көрнекі түрде көрсетуге тырысты.

«Мектептегі өзін-өзі басқару көшбасшысының жетістігін модельдеу» негізгі тақырыбынның бағдарламасы ашу үшін барлық жұмыс теориялық және практикалық бөлімдерге бөлінді.

Қатысушылар тақырып бойынша ақпарат алғаннан кейін табысты көшбасшының дағдыларын арттыруға бағытталған практикалық тапсырмаларды орындады.

Тренинг соңында командалық ойын өтті, ол алған білімдерін түпкілікті бекітуге көмектесті.

Барлық көшпелі бағдарламалардың ерекше жағымды сәті әр мектепте қонақтарды жылы және қуанышпен қарсы алу болды.

Плакаттар, шарлар, музыка, оқушылардың жүздеріндегі күлімсіреу және әрине шай үстелі осы іс-шаралардың барлық қатысушыларына өздерін жайлы сезінуге көмектесті, нәтижесінде көшбасшының көшпелі мектебінің негізгі мақсатына қол жеткізуге ықпал етті.


Ответ на этот вопрос попытались наглядно показать ребята городского комитета школьных Парламентов.

С 30 января по 8 февраля, под руководством методистов Дворца творчества школьников, на базах школ № 9, 36, 44, 45 города Усть-Каменогорска проходили выездные школы Лидера.

Для раскрытия основной темы программы «Моделирование успеха лидера школьного самоуправления», вся работа была поделена на теоретическую и практическую части.

Участники, после получения информации по теме, выполняли практические задания, направленные на повышение навыков успешного лидера.

По завершению тренингов проходила командная игра, которая помогала окончательно закрепить полученные знания.

Особым приятным моментом всех выездных программ было то, как тепло и радостно встречали гостей в каждой школе.

Плакаты, шары, музыка, улыбки на лицах детей и конечно чайный стол помогали всем участникам этих мероприятий чувствовать себя комфортнее, что в итоге способствовало достижению основной цели выездной школы лидера.