Құрастырушы және ұйымдастырушы: педагог-ұйымдастырушы, «ПозитиFF» аниматор студиясының жетекшісі Тоқанова Аяулым, 8 778 48 69 007

Жоба бастауыш, орта және жоғары мектеп жасындағы балалармен жұмыс бойынша қосымша білім беру мекемелерінде іске асыруға арналған.

Жоба өкілдердің, түрлі этностардың ұлттық ерекшеліктерін, фактілерін, қандай да бір этникалық қауымдастық өкілдерінің мінез-құлқын түсінуге, жас ұрпақты  тәрбиелеуге, отбасының, рудың, ұлттың, ұлттың байырғы құндылықтарына моральдық-этикалық және эстетикалық көзқарастарды, этностың этникааралық бағалауы мен мінез-құлқын, дәстүрлері мен салттарын бақылау мен түзетуге бағытталған.

Жұмыстың негізгі түрлері:

— тренингтік сабақтар,

— ойын-саяхат,

— театрландырылған ойын бағдарламалары,

— байқаулар,

— викториналар, сондай-ақ әр түрлі халықтардың ойындары (балалар, жасөспірімдер, үйлену, салт-дәстүрлер және т. б.), Көрнекі құралдар, тұрмыстық заттар, дәстүрлі салттық және салттық қарым-қатынас формалары, мерекелік рәсімдердің театрландырылған көріністері, шығармашылық жұмыстар (әндер, билер, мақал-мәтелдер, көркем әдебиеттер және т. б.), ұлттық өмірге ену. көрнекіліктер (ыдыс-аяқтарды бояу, киім кестелері және т. б.), жағдайларды талдау (Заманауи дәстүрлер мен ескілердің параллельдерін жүргізу, мәдениеттердің енуі мен араласуы), жұмысты талдау (есімде, ұнады, бұл күндері не бар), талқылау (тілектер, ескертулер және т.б.).

Бұл жоба мектеп жасындағы балаларды әртүрлі халықтар мәдениетінің негіздерін зерттеуге, сақтауға, таныстыруға арналған және жас ұрпақтың дәстүрлері, мәдени мұрасы, рухани-адамгершілік тәрбиесі туралы ақпаратты үйлестіруді, логиканы, бейнелі ойлауды, әртүрлі халықтардың мәдениетін құрметтеуді, толеранттылыққа тәрбиелеуді дамытатын ойындар арқылы қамтиды.

Жобаның мақсаты:

БТМ жанында этномәдениет бағытының орталығын құру

Негізгі міндеттері:

1.Қазақстанда тұратын халықтардың тарихы мен мәдениетін құрметтейтін жан-жақты дамыған тұлғаны тәрбиелеу;

2.Этнопедагогика арқылы тәрбиелік мүмкіндіктер арқылы патриоттық сезімді қалыптастыру.

Өзектілігі мен жаңалығы:

Өзін ғана емес, сонымен бірге өзі тәрбиелейтін қоғамды құрметтейтін жоғары мәдениетті және адамгершілігі мол тұлғаны қалыптастыру мәселесі – бұл ең маңызды  мәселелердің бірі.

Жас ұрпақтың мінез — құлқын, олардың қарым-қатынасы мен  стилін талдай отырып, қорытынды жасауға болады-адамның адамгершілік және мәдени санасының ерекшеліктері көбінесе қоғам өзінің дамуының белгілі бір тарихи кезеңінде ұмтылатын жеке және құндылық бағдарларына байланысты.

Қалада Халықтар Достығы Үйі жұмыс істейтініне қарамастан, оның қызметі адамдарды этностар бойынша біріктіруге, осы бірлестіктердің ішінде мәдени мұраны сақтауға бағытталған. Бұл жобаның міндеті-балаларды қазіргі қоғамға әсер ететін негізгі өзекті этномәдениеттерді зерттеуге тарту.

Болашақта қандай қоғамда болатынымыз оқытушыларға  байланысты. Бүгінгі таңда психиканың ұлтаралық айырмашылықтарының негізгі элементі менталитет екендігіне ешкім күмән келтірмейді.

Сондықтан этникалық мәдениеттерді ерте жастан бастап зерттеу үшін жағдай жасау маңызды. Ұлттық сана-сезімді, халықтық дәстүрлер мен әдет-ғұрыптарды адамгершілік мінез-құлық тәжірибесімен және руханиятпен бірлікте жандандыру өзекті болып табылады. Ол адамның материалдық және рухани құндылықтарды құрудағы рөлінің жоғарылауымен анықталады және үйлесімді тұлғаның қалыптасуы мен дамуына ықпал етеді.

Гипотеза:

Этнопедагогика оқушылардың бойында патриоттық сезімді және ұлтаралық қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыруға тиімді әсер ететіндіктен, егер ол мақсатты, жүйелі, тәрбие жұмысының жалпы кешенінде, мектеп пен қосымша білім беру мекемелерінің тұрақты бірлескен жұмысында, жақсы тәжірибе жинақтап, оны тарата отырып пайдаланылса, бұл жас ұрпақтың бойында патриоттық сезімді қалыптастыруға көмектеседі. Діни төзімділік, ұлтаралық толеранттылық, қарым-қатынас мәдениеті, қазіргі қоғамдағы рухани мәдениет деңгейін арттыру.

Болжамды нәтижелер:

Жоба білім беру сипатына ие болғандықтан және жобаның қатысушылары ең алдымен оқушылар болғандықтан, жобаны жүзеге асыру барысында балалардың білім, дағдыларын бағалау өте орынды болады:

Составитель и организатор: педагог-организатор,  руководитель студия аниматора «ПозитиFF» Тоқанова Аяулым, 8 778 48 69 007

Проект, предназначен для реализации в учреждениях дополнительного образования по работе с детьми младшего, среднего и старшего школьного возраста.

Проект направлен на понимание  национальных особенностей представителей,  различных этносов, фактов, поведения представителей той или иной этнической общности, воспитание и образование молодого поколения, морально-этических и эстетических воззрений на исконные ценности семьи, рода, народности, нации, контроля и коррекции межэтнических оценок и поведения, традиций и обрядов этноса.

Основные  формы работы:

— тренинговые занятия,

— игра-путешествие,

— игровые театрализованные программы,

— конкурсы,

— викторины, а также игры разных народов (детские, подростковые, свадебные, обрядовые и т.д.), погружение в национальный быт через наглядные пособия, предметы домашнего обихода, традиционные обрядовые и ритуальные формы общения, театрализованные  представления праздничных обрядов, творческая работа (песни, танцы, пословицы, художественная литература и т.д.), работа с наглядностями (роспись утвари, вышивка одежды и т.д ), разбор ситуаций (проведение параллели между современными традициями и старинными, проникновение и смешение культур), анализ работы (что запомнилось, понравилось, что существует в наши дни), обсуждение (пожелания, замечания и т.д.).

Данный проект рассчитан  на изучение, сохранение, приобщение детей школьного возраста к основам культуры разных народов и содержит информацию о  традициях, культурном наследии, духовно-нравственном воспитании подрастающего поколения, через  игры, развивающие координацию, логику, образное мышление, уважение к культуре разных народов, воспитание толерантности.

Цель проекта:

Создание при ДТШ центра направления этнокультуры

Основные задачи:

1.Воспитание всесторонне развитой личности,  уважающей историю и культуру народов  проживающих в Казахстане;

2.Формирование чувства  патриотизма через воспитательные возможности посредством этнопедагогики.

Актуальность и новизна:

Проблема формирования высококультурной и нравственной личности, уважающей не только себя, но, и в первую очередь то общество, в котором она воспитывается – вот одна из самых важнейших и значимых проблем.

Анализируя поведение молодого поколения, их стиль отношений и общения, можно сделать вывод — особенности нравственного и культурного сознания личности во многом зависят от тех личностных и ценностных ориентиров, к которым стремится общество на определенном историческом этапе своего развития.

 Не смотря на то, что в городе функционирует Дом Дружбы Народов, его деятельность направлена на объединение людей по этносам, сохранение культурного наследия внутри этих объединений. В то время, как задача данного проекта – привлечение  детей к изучению основных актуальных этнокультур, влияющих на современное общество.

Именно от преподавателей и учителей зависит то, какое общество мы получим завтра. Сегодня ни у кого не вызывает сомнения факт, что основополагающим элементом межнациональных различий психики  является менталитет.

Поэтому важно создание условий для изучения этнических культур с самого раннего возраста. Актуально возрождение национального самосознания, народных традиций и обычаев в единстве с нравственным опытом поведения и духовность. Оно определяется возрастающей ролью человека в создании материальных и духовных ценностей и способствует формированию и развитию гармоничной личности.

Гипотеза:

Так как, этнопедагогика эффективно влияет на формирование у школьников чувства патриотизма и культуры межнациональных отношений, в том случае, когда она используется целенаправленно, системно, в общем комплексе воспитательной работы,  в постоянной совместной работе школы и учреждений дополнительного образования, при продуманном накоплении положительного опыта и его распространении, это поможет сформировать у молодого поколения  должную веротерпимость, межнациональную толерантность, культуру общения, повысить уровень духовной культуры в современном обществе.

Предполагаемые результаты:

Поскольку проект носит,  образовательный характер   и   участниками проекта являются в первую очередь обучающиеся, будет вполне уместно  оценить,  что же получают дети в процессе реализации проекта: знания, умения,  навыки.