Медиация (Медиация) – бұл белгілі бір құрылымдалған шеңберде келіссөздердің жүргізілуін қадағалайтын үшінші тұлғаның (медиатордың) қатысуымен екі қақтығысушы тарап арасындағы келіссөздер.
Білім беру жүйесіндегі Медиация-оқу-тәрбие процесінде медиацияны қолданатын әдіс. Ол оқу процесінің барлық қатысушыларына жанжалды, агрессияның көріністерін, физикалық және психологиялық зорлық-зомбылықты азайтуға жағдай жасауға көмектесуге арналған. Медиациядан басқа, бұл әдіс ересектер мен балалар арасындағы еріктілік, ашықтық, қабылдау, бір — біріне құрмет қағидаттарына негізделген оң қарым-қатынас құралы болып табылады.
Жобаның мақсаты — бітімгершілік және медиация тәжірибесін дамыту, жанжалды жағдайларда сындарлы мінез-құлық құндылықтарын насихаттау.
Жобаның міндеттері:
— оң қарым-қатынасқа, құрметке, ашықтыққа, мейірімділікке, ересектер мен балалар тобында да, осы топтар арасында да өзара қабылдауға негізделген медитативтік тәсіл арқылы оқу-тәрбие жұмысында барлық қатысушылардың өмір сүруін жақсарту.
— белсенді азаматтық ұстанымы бар, шешім қабылдай алатын және өз іс-әрекеттері үшін жауап бере алатын тұлғаны дамыту үшін қолайлы қауіпсіз орта құру.
— барлық қатысқан қатысушылардың отбасындағы және білім беру кеңістігіндегі өзара іс-қимыл сапасын жақсарту.
Жобаның мақсатты топтары: 8-11 сынып оқушылары.
Курс бағдарламасында-жанжалдардың барлық түрлерін реттеу бойынша татуласу қызметінің жұмысын ұйымдастыру. Жанжалдармен, тәртіп бұзушылықтармен және құқық бұзушылықтармен жұмыс әртүрлі қалпына келтіру бағдарламаларының көмегімен жүзеге асырылады: Медиация, «қоғамдастық топтары», «балаларды қалпына келтіру конференциялары», «отбасылық конференциялар». Мұндай бағдарламалар татуласу және медиация қызметіне берілген барлық жағдайлар бойынша өткізіледі, онда жанжал тараптары болған оқиғаға өздерінің қатысуын біледі және таниды.
Балалар қоғамдастығына қатысушыларды жанжалдарды шешудің жаңа тәсілдеріне, қалпына келтіру қарым-қатынасы мен жанжал жағдайындағы мінез-құлықтың жаңа түріне үйрету.
Медиация (посредничество) – это переговоры между двумя конфликтующими сторонами в присутствии третьего лица (медиатора), который следит за тем, чтобы переговоры велись в определенных структурированных рамках.
Медиация в системе образования — метод, использующий медиацию в учебно-воспитательном процессе. Он призван помогать всем участникам образовательного процесса в создании условий для снижения конфликтности, проявлений агрессии, физического и психологического насилия. Помимо медиации как процедуры разрешения споров, метод включает и «медиативный подход» — инструмент позитивного общения между взрослыми и детьми, построенный на принципах добровольности, открытости, принятия, уважения друг к другу.
Цели проекта — развитие практики миротворчества и медиации, пропаганда ценностей конструктивного поведения в конфликтных ситуациях.
Задачи проекта:
— улучшение качества жизни всех участников учебно-воспитательного с помощью медиативного подхода, основывающегося на позитивном общении, уважении, открытости, доброжелательности, взаимном принятии как внутри групп взрослых и детей, так и между этими группами.
— создание безопасной среды, благоприятной для развития личности с активной гражданской позицией, умеющей принимать решения и отвечать за свои поступки.
-улучшение качества взаимодействия в семье и в образовательном пространстве всех вовлеченных участников.
Целевые группы проекта: учащиеся 8-11 классов.
В программе курса — организация работы службы примирения по урегулированию всех видов конфликтов. Работа с конфликтами, нарушениями дисциплины и правонарушениями осуществляется с помощью разного рода восстановительных программ: медиации, «кругов сообщества», «детских восстановительных конференций», «семейных конференций». Такого рода программы проводятся по всем переданным в службу примирения и медиации случаям, где стороны конфликта известны и признают свое участие в произошедшем событии.
Обучение участников детского сообщества новым способам урегулирования конфликтов, способам восстановительной коммуникации и нового типа поведения в конфликтных ситуациях.