Оқушылар шығармашылығы сарайының әдістемелік бөлімі Педагогтің кәсіби өсуін қамтамасыз етуге, оның шығармашылық әлеуетін дамытуға бағытталған өзара байланысты шаралардың тұтас жүйесі болып табылады.

Бұл білім беру іс-әрекетінің бір түрі, бұл сарай әкімшілігі, мұғалімдер оқу-тәрбие жұмысының  әдістерін игеру, оларды шығармашылық тұрғыдан қолдану, әр мұғалімнің кәсіби шеберлігін жан-жақты арттыруға,  байытуға бағытталған білім беру процесін ұйымдастырудың, өткізудің және қамтамасыз етудің жаңа, ең ұтымды және тиімді нысандары мен әдістерін іздеу мақсатында өткізетін іс-шаралар жиынтығы. жалпы педагогикалық ұжымның шығармашылық әлеуетін дамыту.

Әдістемелік бөлім келесі бағыттар бойынша жұмыс жүргізеді: сарай педагогтарымен, аға тәлімгерлермен және ұйымдастырушы педагогтармен жұмыс.

Әдістемелік бөлімде оқушылар шығармашылық сарайының педагогтеріне арналған жинақтау папкалары (портфолиосы) бар, онда зерттеу жұмыстары, баяндамалар, мақалалар, ғылыми жобалар, оқу-әдістемелік Жарияланымдар және т. б. жиналған, мұнда әдістемелік бірлестіктердің жұмысы туралы барлық ақпарат шоғырланған: жұмыс жоспарлары, отырыстардың хаттамалары, өткізілген іс-шаралар туралы есептер және оларға материалдар, фоторепортаждар және әдістемелік материалдар әзірленген. Педагогикалық тәжірибесі жоқ оқытушыларға әдістемелік көмек көрсетуге арналған материалдар : МҰ туралы ереже, сабақ жоспарлары, сабаққа талдау жүргізу әдістемесі, оқытушылардың сабаққа өзара қатысу кестелері және басқа нұсқаулық-әдістемелік әзірлемелер.

Әдістемелік жұмыстың әр түрлі формаларынан мұғалімдерге кеңес беру сияқты форма әсіресе тәжірибеге берік кірді. Жеке және топтық кеңестер; бүкіл ұжым жұмысының негізгі бағыттары бойынша, педагогиканың өзекті мәселелері бойынша, педагогтердің өтінімдері бойынша кеңестер және т. б.

Негізгі кеңестер мекеменің жылдық жұмыс жоспарында жоспарланған, бірақ кейбіреулері қажет болған жағдайда өткізіледі. Сондай-ақ, жас мамандарға олардың кәсіби қалыптасуына, жас маманды еңбек процесіне және қоғамдық өмірге тығыз тартуға көмек көрсетіледі.

Әдістемелік кабинетте қосымша білім беру педагогтеріне арналған оқу-әдістемелік әдебиеттер қоры құрылды, онда 300 данадан астам ғылыми, оқу, көркем әдебиет басылымдары мемлекеттік және орыс тілдерінде, кітап және электрондық коллекциялар, бейне және медиатекалар сақталады. Бұдан басқа, нормативтік-құқықтық құжаттаманың электрондық нұсқалары қолжетімді.

Бұл қор педагогтердің білім беру бағдарламаларына сәйкес қалыптасады және үнемі жаңартылып отырады. Ақпараттық-библиографиялық басылымдармен, баспалардың тақырыптық жоспарларымен, ҚР БҒМ қосымша білім беру жүйесінде пайдалануға ұсынған оқу құралдарының тізбесімен жұмыс жүргізілуде. Педагогтармен бірлесіп оқу-әдістемелік әдебиетке тапсырыс жасалады. Келіп түскен оқу, әдістемелік және көркем әдебиетті қабылдау және өңдеу жүргізіледі, әдіскерлер әдебиеттердің каталогы мен шолуын жасайды. Әр айдың басында жаңа оқу-әдістемелік әдебиеттер түскен кезде мұғалімдер үшін ақпараттық презентация өткізіледі, онда жаңа кітаптар мен журналдарға шолу қысқаша сипатталады. Мысалы, «Тәуелсіздік-халықтың басты жетістігі», «Жаңа жыл жарықпен өтуде», «Қазақстан халықтары Достық шаңырағының астында өмір сүруде».

Оқу-әдістемелік әдебиеттер қызмет бағыттары бойынша жинақталған: театр, хореография, вокал, сәндік-қолданбалы және бейнелеу өнері, әлеуметтік-педагогикалық, спорттық.

Педагогтердің педагогикалық шеберлік деңгейін, олардың ақпараттық және инновациялық технологиялар мен оқыту әдістемесі саласындағы құзыреттілігін үздіксіз жетілдіру жолымен жалпы БТМ-де және әрбір әдістемелік бірлестікте әдістемелік жұмысты өзектендіру мақсатында жыл сайын оқушылар шығармашылығы сарайында әдістемелік бірлестіктерінің фестивалі өткізіледі.

Оқушылар шығармашылық сарайының әдістемелік бөлімімен тек қалалық ғана емес, облыстық, республикалық деңгейде аға тәлімгерлері мен педагог-ұйымдастырушылар, сынып жетекшілері, білім бөлімдерінің әдіскерлері үшін семинарлар өткізіледі.

Сарай базасында аға тәлімгерлер мен педагог-ұйымдастырушылардың қалалық әдістемелік бірлестігі жұмыс істейді, бөлімнің қалалық іс-шараларына белсенді қатысатын педагогтардың шығармашылық тобы құрылды. Жас тәлімгерлер мен ұйымдастырушы-педагогтарға арналған Жас педагог мектебі жүргізілуде. Бұл бағыт ерекше маңызды болып саналады, өйткені тәлімгерлер мектеп балалар бірлестіктерінің үйлестірушілері болып табылады және оларды оқытып, тәжірибе алмасу үшін жағдай жасай отырып, қалада балалар қозғалысының дамуы мен өсуін қамтамасыз етеді.


Методический отдел Дворца творчества школьников представляет собой  целостную систему взаимосвязанных мер, нацеленных на обеспечении профессионального роста педагога, развитие его творческого потенциала.

Это вид образовательной деятельности, представляющий собой совокупность мероприятий, проводимых администрацией Дворца, педагогами в целях овладения методами и приемами учебно-воспитательной работы, их творческого применения, поиска новых, наиболее рациональных и эффективных форм и методов организации, проведения и обеспечения образовательного процесса, направленных на всестороннее повышение профессионального мастерства каждого педагога, на обогащение и развитие творческого потенциала педагогического коллектива в целом.

Методическим отделом ведется работа по следующим направлениям: работа с педагогами Дворца, со старшими вожатыми и педагогами-организаторами.

В методическом отделе имеются накопительные папки (портфолио) на педагогов Дворца творчества школьников, где собраны исследовательские работы, доклады, статьи, научные проекты, учебно-методические публикации и др. Здесь сосредоточена вся информация о работе методических объединений: планы работы, протоколы заседаний, отчеты о проведенных мероприятиях и материалы к ним, фоторепортажи и методические разработки. Заслуживают внимания материалы для оказания методической помощи преподавателям, не имеющим педагогического опыта: положение о МО, планы занятий, методика проведения анализа занятия, графики взаимопосещения занятий преподавателями и другие инструктивно-методические разработки.

Из разнообразных форм методической работы особенно прочно вошла в практику такая форма, как консультирование педагогов. Консультации индивидуальные и групповые; консультации по основным направлениям работы всего коллектива, по актуальным проблемам педагогики, по заявкам педагогов и т.д.

Основные консультации планируются в годовом плане работы учреждения, однако отдельные проводятся по мере необходимости. Также оказывается помощь молодым специалистам в их профессиональном становлении, тесное вовлечение молодого специалиста в трудовой процесс и общественную жизнь.

В методическом кабинете создан фонд учебно-методической литературы для педагогов дополнительного образования, в котором насчитываются свыше 300 экз., где хранятся издания научной, учебной, художественной литературы на государственном и русском языках, книжные и электронные коллекции, видео и медиатеки. Кроме того, доступны электронные версии нормативно-правовой документации.

Данный Фонд формируется в соответствии с образовательными программами педагогов и постоянно обновляется. Ведется работа с информационно-библиографическими изданиями, тематическими планами издательств, перечнем учебных пособий, рекомендованных МОН РК к использованию в системе дополнительного образования. Совместно с педагогами составляется заказ на учебно-методическую литературу. Ведется прием и обработка поступившей учебной, методической и художественной литературы, методистами составляется каталог и обзор литературы. В начале каждого месяца при поступлении новой учебно-методической литературы, для педагогов проводится информационная презентация, где кратко описывается обзор новых книг и журналов. Например, «Тәуелсіздік — халықтың басты жетістігі», «Новый год идёт по свету», «Под шаныраком дружбы живут народы Казахстана».

Учебно-методическая литература укомплектована по направлениям деятельности: театральное, хореографическое, вокальное, декоративно-прикладное и ИЗО, социально-педагогическое, спортивное.

С целью актуализации методической работы в ДТШ в целом и в каждом методическом объединении ПДО путем непрерывного совершенствования уровня педагогического мастерства педагогов, их компетентности в области информационных и инновационных технологий и методики преподавания ежегодно проводится Фестиваль методических объединений Дворца творчества школьников.

Методическим отделом Дворца творчества школьников проводятся семинары для старших вожатых и педагогов-организаторов, классных руководителей, методистов отделов образования не только на городском, но и областном, республиканском уровнях.

На базе Дворца осуществляет работу городское методическое объединение старших вожатых и педагогов-организаторов, создана творческая группа педагогов, которая принимает активное участие в городских мероприятиях отдела. Ведется школа молодого педагога для молодых вожатых и педагогов-организаторов. Это направление считается особенно важной, ведь именно вожатые являются координаторами школьных детских объединений и, обучая их, организуя условия для обмена опытом, обеспечивается развитие и рост детского движения в городе.