Ойыншықты өз қолыңмен жаса!
Қазіргі кезде мата қындылары мен аң терісінен жасалған ойыншықтар заманауи кәдесыйға айналған. Мұндай ойыншықтар үлкен-кішігі бірдей ұнайды. Ал оны қолда бар қиықтардан жасау мүмкіндігі ойыншықтың тартымдылығын арта түседі. Мұндай ойыншықтар үй ішін сәндеп қана қоймай, пайдалы да болуы мүмкін.
Балаға осындай ойыншықтарды жасап үйрету оған еңбек және эстетикалық тәрбие берудің тамаша бір әдісі. Бұл сабақтар баланың бастамашылдығын дамытып, ой-өрісін кеңейтеді. Бала үшін өз қолымен даярлаған ойыншық жансыз зат емес, өз шығармашылығымен жан біткен досындай болады. Ешбір сатып алынған ойыншық балаға ондай әсер бере алмас!
Студия балаға өз мүмкіндіктері шегінде, асқан сүйіспеншілікпен жұмыс істеуге мүмкіндік береді. Балалар бастапқыда қарапайым бұйымдар әзірлесе, кейіннен өз ойларынан туындаған күрделі заттарды ажсауға ынталанады.
— Үйірме жұмысы дарынды балалардың талантын дамыта түсуге ықпал етеді, балалардың фантазиясы дамып, бақылағыштығы, шығармашылық талпынысы және әзіл-оспақты түсіну дағдысы дамиды, — дейді үйірме жетекшісі Т.Тяжлова. – Студия жетекшісінің міндеті – балалардың шығармашылығы мен техникалық дағдыларын қатар дамыту.
Балалар үйірмеге келіп көп нәрсеге үйрене алады. Бір қызығы, студия жетекшісі балаларға ойыншықты жасап, жинауға ғана емес, оларды сыйға тартуға да баулиды.
Мягкая игрушка – своими руками
Самодельная игрушка из ткани и мехового лоскута всё чаще входит в разряд современных сувениров. Простота изготовления, яркая декоративность этих игрушек завоевали симпатии детей и взрослых. Незатейливость необходимых для их изготовления материалов, которые можно найти в каждом доме, делают игрушку –самоделку очень популярной. Часто, украшая интерьер, игрушки, помимо декоративной, выполняют ещё и декоративно-утилитарную (полезную) функцию.
Работа с детьми над мягкой игрушкой-самоделкой в кружке- одна из форм эстетического и трудового воспитания детей. Такие занятия открывают большие возможности для развития детской инициативы, будят положительные эмоции, вдохновляют и активизируют детскую мысль. Игрушка, сделанная ребёнком, является не только результатом труда, но и результатом творчества. Вид игрушки фабричного изготовления не так сильно захватывает ребёнка, как поделки, над которыми он трудился самостоятельно.