КТК ҚОЗҒАЛЫСЫ
Балалар қозғалысының жарқын мысалдарының бірі-КТК халықаралық қозғалысы шығармашылық сарайында орналасқан және Татьяна Владимировна Красулинаның жетекшілігімен 25 жылдан астам уақыт жұмыс істейді.
КТК қозғалысының жұмысы КТК студиясында сабақ кезінде жасөспірімдердің шығармашылық және психологиялық базалық білім алуына және КТК іс-шараларын ДТШ-дан бастап халықаралық конкурстарға дейін әртүрлі деңгейде ұйымдастыруға және өткізуге практикалық қатысудағы біліктері мен дағдыларын іске асыруға бағытталған.
КТК дегеніміз не?
Көптеген адамдар бұл жай ғана көңілді және қарым-қатынас деп санайды, жай сахнаға шығып, әзіл айтады. Біреу мұны тым ауыр емес деп санайды. Бірақ КТК шын мәнінде не істейді?
КТК -бұл әзіл-иә, бірақ бұл әзілді әсерлі деңгейге көтеру үшін қанша күш қажет.
КТК -бұл еңбек. Әрі еңбегі непосильный көптеген. Өйткені бұл салада ең алдымен өзіңе жұмыс істеуге тура келеді.
Өз стиліңізбен жұмыс жасаңыз. Өзіңізді сахнадан өзіңіздей етіп көрсете білу-бұл өте қиын. Бірақ онсыз жақсы комедия бола алмайды.
Егер бар болса, сөйлеу және оның ақаулары бойынша жұмыс жасаңыз. Дикциямен жұмыс істеу және интонацияны түсіну өте ұзақ. ИЯ, түсіну керек. Егер сіз оны бірінші рет көрсеңіз және оны ешқашан интонациямен жасамасаңыз, әзілді күлкілі түрде оқуға болады деп ойламаймын.
Жазбаша сөйлеу бойынша жұмыс. Яғни, жазу. Жақсы жазу үшін көп жазу керек. Қол жаттықтыру және жеткіліксіз жақсы айналымдар сол әзілдер, олар «кіреді» көпшілікке арналған. Көп оқыңыз. Әзіл классикасы, бұл міндетті. Сіз мыңнан астам жақсы әзілдерді оқып, тыңдамайынша жақсы әзілді қалай жазу керектігін түсінбейсіз.
Көру Әзіл-Оспақ. КТК-ны қарау керек. Бақылау мимикой және ым КВНщиков. Бұл сахнадан Өзіңе қызмет көрсетуде де маңызды. Бұл жұмыс істеу керек сахна шеберлігі.
Өз көзқарастарыңызбен жұмыс жасаңыз. Сен үйреншікті жағдайдан өзгеше көруді және ол туралы қалжыңдауды үйренуің керек.
Красулина Татьяна Владимировна-Оқушылар шығармашылық сарайының КТК студиясының жетекшісі. Жас юмористерге осының бәрін үйретеді, қажырлы жұмысты жағымды етеді.
«…Ойын. Ойнау қабілеті, яғни жағдайды модельдеу — бұл адамзаттың керемет қасиеті! Балалар текшелерінен және шүберек қуыршақтардан мәртебелі Театр дүниеге келді!
Бірақ біз қазір ойынның бәсекеге қабілетті компоненті туралы сөйлесетін боламыз. Сіз жас орындаушылар байқауын жанр классиктерінің концертінен гөрі қызықты деп ешқашан ойламадыңыз ба? Бірақ бірінші жағдайда орындау деңгейі екіншісіне қарағанда айтарлықтай төмен! «Евровидение» байқауы жыл сайын толық бағдарлама бойынша жиналады, бірақ жылдан жылға оның көрермендерінің саны азаймайды, керісінше!
Шешім-жарыста! Өйткені, кез-келген конкурсқа бастапқыда қатаң драматургия салынған. Табиғи түрде сюжет, даму және апофеоз бар. Яғни, сахнада, спорт алаңында немесе тіпті отбасылық үстелде болсын, кез — келген бәсекелестік-бұл спектакль!
Сонымен қатар, байқаудың тағы бір сөзсіз артықшылығы бар — оның «бір рет қолданылуы», демек — өзіндік ерекшелігі. Бұл тұрғыда КТК -бұл «бір спектакль театры», әрдайым премьерасы болатын театр! Осы премьера кезінде қатысушылар әрқашан өздерінің ең жақсы қабілеттерін көрсетуге тырысады!»
Одним из ярких примеров детского движения – международное движение КВН базируется во Дворце творчества и работает уже более 25 лет под руководством Красулиной Татьяны Владимировны.
Работа движения КВН направлена на получение подростками творческих и психологических базовых знаний во время занятий в Студии КВН, и реализация умений и навыков в практическом участии в организации и проведении мероприятий КВН на различных уровнях, начиная от ДТШ и до международных конкурсов.
Что такое КВН?
Многие считают, что это просто веселье и общение, просто выйти на сцену и пошутить. Кто-то считает, что это слишком несерьёзно, чтобы усердно заниматься этим. Но что же в себе несёт КВН на самом деле?
КВН – это юмор – да, но скольких усилий требуется, чтобы возвести этот юмор на впечатляющий уровень.
КВН – это труд. Причём труд непосильный для многих. Потому что в этой сфере в первую очередь придётся работать над собой.
Работать над своим стилем. Умение подавать себя со сцены таким, какой ты есть на самом деле – это очень сложно. Но хорошим комиком без этого не стать.
Работать над речью и её дефектами, если таковые имеются. Работать над дикцией и очень долго понимать интонации. Да, именно понимать. Не думаю, что возможно прочитать шутку смешно, если ты видишь её впервые и ни разу не проработал её интонационно.
Работать над письменной речью. То есть, писать. Чтобы писать хорошо, нужно писать много. Набивать руку и хватать хорошие обороты из тех шуток, которые «заходят» на публике. Много читать. Классику юмора, что обязательно. Ты не поймешь, как написать хорошую шутку, пока не прочтёшь и не прослушаешь свыше тысячи хороших шуток.
Видеть Юмор. Ты должен смотреть КВН. Наблюдать за мимикой и жестами КВНщиков. Это так же важно в подаче себе со сцены. Это сценическое мастерство, над которым нужно работать.
Работать над своими взглядами. Ты должен научиться видеть необычное в обычном и шутить об этом.
Красулина Татьяна Владимировна – руководитель студии УК КВН Дворца Творчества школьников. Учит юных юмористов всему этому, разбавляя упорную работу приятными.
«…Игра. Умение играть — то есть моделировать ситуацию — уже само по себе восхитительное свойство человечества! Из детских кубиков и тряпичных кукол в конце концов и родился Его Величество Театр!
Но мы будем сейчас говорить о соревновательной составляющей игры. Вы никогда не обращали внимания, что смотреть конкурс молодых исполнителей почему-то интересней, чем концерт классиков жанра? А ведь исполнительский уровень в первом случае заметно ниже, чем во втором! Конкурс «Евровидение» из года в год оплевывается по полной программе, но из года в год количество его зрителей не уменьшается, а наоборот!
Разгадка — в соревновании! Дело в том, что в любом конкурсе изначально заложена жесткая драматургия. Там естественным образом существует завязка, развитие и апофеоз. То есть любое соревнование, будь оно на сцене, на спортивной площадке или даже за семейным столом — это спектакль!
Кроме того, в конкурсе есть еще одно неоспоримое преимущество — его «одноразовость», а отсюда — неповторимость. В этом смысле КВН — это «театр одного спектакля», театр, в котором всегда премьера! И во время этой премьеры участники всегда стремятся показать лучшее, на что они способны!»
Источник: kvn.ru