Жобаның авторлары мен ұйымдастырушылары:

Шведунова Ирина Михайловна, 8 777 852 63 37

Ушаков Алексей Владимирович, 8 707 64 86 064

Жоба шешетін мәселенің негіздемесі (жобаның өзектілігі):

Оқушылар шығармашылық сарайы өз жұмысын 2013 жылы бастады,  жұмыс жоспарланған, бұрынғы балалар шығармашылық үйінің барлық  шығармашылық бірлестіктері бір шаңырақ астында жиналып, қаламыздың балалары мен жасөспірімдерінің шығармашылық жағынан  өзін-өзі  жүзеге асырудың ерекше кеңістігін құруды мақсат етті.

Сарайда жұмыстың түрлі бағыттары-сәндік-қолданбалы өнер, вокалдық және хореографиялық, әлеуметтік-педагогикалық бағыттар ашылды.

Сарай өзінің шығармашылық кеңістігінде 3000 мыңнан астам балалар мен жасөспірімдерді біріктірді.

Шығармашылық сарайының өмірін ақпараттық жариялау қажеттілігі туындады. Бұл үшін ата-аналардың күш-жігерінің арқасында шығармашылық сарайының ақпараттық сайты құрылды, сондай-ақ баспасөз орталығы ашылды, оның негізінде журналистика студиясы өз жұмысын бастады.

Студия оқушылары журналистиканы оқып қана қоймайды, сонымен қатар алған білімдерін іс жүзінде бекітеді, олар екі жыл ішінде сарайдың өмірін әр -түрлі қырынан көрсететін ақпараттық жұмыс жасады: сайттағы жарияланымдар, газет шығару, жергілікті телеарнада сюжеттер шығару, әлеуметтік желілерде жұмыс істеу, әртүрлі деңгейдегі байқауларға қатысу.

Жоба тарихы:

2016-2017 оқу жылында оқушылар шығармашылық сарайының өмірін жарықтандырудың жаңа деңгейіне – жас журналистердің күшімен оқиғалар дайджесті түрінде жаңалықтар бағдарламаларының сериясын жасауға шешім қабылданды. Бұл сәтті орындалды. Жобаны талдау көрсеткендей, жаңалықтар бағдарламаларын дайджест түрінде шығару қызықты формат болып табылады, бірақ көбінесе жалпылама, сарай қызметін жариялауда жеделдік жетіспеді.

2017-2018 оқу жылында қорытынды дайджест дайындаудан басқа, оқушылар шығармашылық сарайының іс-шараларын жедел жариялау үшін оқиға орнынан бейнерепортаж дайындауды пайдалану туралы шешім қабылданды.

Бұл кезеңнің шектелуі нәтижесінде студия оқушылары тележурналистиканың бір ғана жанрын – жаңалықтар репортажын игерді, ал тележурналистикада шығармашылық сарайының өмірін жаңа қырынан ашуға көмектесетін көптеген қызықты жанрлар болды

Сондықтан, 2018 – 2019 жылы жоба жаңа деңгейге көтерілді – біз YouTube арнасын құруды ұйғардық, онда біз өз идеяларымызды жүзеге асырып, шығармашылық сарайының өмірін портреттер-очерктер, сұхбаттар, эскиздер және т. б. арқылы аша алатын мүмкіндікке жеттік.

Шығармашылық жобаның мақсаты:

«Журналистика студиясы» ОШС-ның  білім алушыларының күшімен оқу жылы бойындағы оқушылар шығармашылығы сарайының өмірі мен оқиғалары туралы жаңалықтар бағдарламаларының (үш бағдарлама) сериясын жасау.

Міндеттері:

  1. Қосымша білім беру білім алушылардың  деңгейінде жаңалықтар бағдарламаларын құру бойынша теориялық базаны игеру (қарапайым негіздер);
  2. Жаңалықтар бағдарламасының тұжырымдамасын әзірлеу;
  3. Оқушылардың шығармашылық сарайының өмірі мен оқиғалары туралы ақпаратты жүйелі түрде жинау, жүйелеу және өңдеу;
  4. Жаңалықтар бағдарламасын техникалық дайындау(түсірілім, ақпаратты шығармашылық өңдеу және монтаждау);
  5. Мектеп оқушыларының шығармашылық сарайының әртүрлі деңгейлеріндегі жаңалықтар бағдарламасын белгілі бір мерзімде (оқу жылының желтоқсан, наурыз және мамыр айлары)таныстыру;

Жоба бойынша жұмыс кезеңдері:

2019 жылғы қыркүйек-қазан – 1 кезең:

Жаңалықтар сюжеттері мен жаңалықтар бағдарламаларын жасау бойынша теориялық материалдарды зерделеу
Әр түрлі жаттығулар арқылы алынған теориялық дағдыларды практикалық тестілеу
Жаңалықтар бағдарламасын құру үшін ақпараттық алаң құру (оқу жылының басынан сарайда өтіп жатқан оқиғалар мен іс-шаралардан ақпарат, фото және бейне-материалдар жинау)

2019 жылғы қараша – желтоқсан-2-кезең:

  1. Монтаждау жоспарын әзірлеу және мәтіндік материалдарды дайындау;
  2. Сюжеттерді түсіру және монтаждау;
  3. Жаңалықтар бағдарламасының алғашқы шығарылымының тұсаукесері;

2020 жылғы қаңтар-наурыз-3 кезең:

  1. Жасалған жұмысты талдау, қателермен жұмыс;
  2. Екінші шығарылымның монтаждық жоспарын әзірлеу және сюжеттер үшін мәтіндік материалдарды дайындау;
  3. Сюжеттерді түсіру және монтаждау;
  4. Жаңалықтар бағдарламасының екінші шығарылымының тұсаукесері

2020 жылғы сәуір-мамыр – 4 кезең:

  1. Жасалған жұмысты талдау, қателермен жұмыс;
  2. Қорытынды шығарылымның монтаждық жоспарын әзірлеу және сюжеттер үшін мәтіндік материалдарды дайындау;
  3. Сюжеттерді түсіру және монтаждау;
  4. Жаңалықтар бағдарламасының қорытынды шығарылымының тұсаукесері

20120/2021 оқу жылы-5 кезең:

  1. Жаңалықтар бағдарламасымен жұмыс жасау бойынша жаңа шығармашылық топ құру;
  2. 2016/2017 оқу жылының жаңалықтар бағдарламаларының сериясын талдау, қателермен жұмыс
  3. Оқушылар шығармашылық сарайының өмірі мен оқиғалары туралы жаңалықтар бағдарламаларының жаңа серияларын шығару бойынша жұмыс;

Жобаны материалдық қамтамасыз ету:

Кәсіби бейнекамера

Бейнекамераға арналған Штатив

Петлички-микрофондар

Сюжетті түсіруге арналған Фон

Бағдарламаны орнатуға арналған арнайы бағдарламалары бар Ноутбук

Маркер тақтасы, ватмандар, маркерлер

Жобаны іске асыру мерзімі:

Жоба ұзақ мерзімді сипатқа ие және оқу жылы кезеңінде 1 қыркүйектен 1 маусымға дейін жүзеге асырылады. Жоба өз жұмысын 2016 жылдың 1 қыркүйегінде бастады, қазіргі уақытта осы жоба жүзеге асырылып жатқан үшінші оқу жылы жүріп жатыр.

Жобалау қызметінің өнімі:

«№1 оқиғалар дайджесті», «№ 2 Оқиғалар дайджесті» және «оқиғалардың қорытынды дайджесі» жаңалықтар бағдарламалары, шығармашылық сарайының оқиғалары туралы 20-дан астам репортаж.

Жобалық қызмет өнімін практикалық қолдану:

  1. Оқушылар шығармашылық сарайының педагогикалық кеңесінде және әдістемелік бірлестіктер отырысында жаңалықтар бағдарламасының тұсаукесері.
  2. Оқушылар шығармашылық сарайының сайтында жаңалықтар бағдарламасының шығуы (бағдарламаның шығарылуына қарай);
  3. «ВКонтакте» әлеуметтік желісіндегі жаңалықтар бағдарламасының сарайдың ресми қоғамдастығы бетінде шығуы.
  4. Шығармашылық сарайының холлында цифрлық тасымалдағыштағы жаңалықтар бағдарламасының шығуы,  балаларын күтетін  ата-аналарына жаңалықтар бағдарламасының ұсынылуы.
  5. Оқушылар шығармашылық сарайының іс-шараларында жаңалықтар бағдарламаларын шығару.

Негізгі тұжырымдар:

  1. Жаңалықтар бағдарламасымен жұмыс істеу көп еңбекті қажет ететін процесс, ол жобаның шығармашылық тобынан да, олардың басшысынан да белгілі бір дағдыларды талап етеді;
  2. Шығармашылық жобаны іске асыру барысында жаңалықтар бағдарламасының қорытынды шығарылымында түзетілетін бірқатар қателер мен кемшіліктер анықталды;
  3. Жаңалықтар бағдарламасымен жұмыс істеу білім алушыларға журналистика саласында жаңа дағдыларды игеруге мүмкіндік береді, мысалы, камера алдында тыныш болу дағдысы, мәтіндік материалды таңдау және өңдеу дағдысы, ақпаратпен жұмыс істеу дағдысы, таныстыру және өзіне сенімділік дағдыларын дамытады;
  4. Шығармашылық жоба жоғары сапалы техникалық базаны қажет етеді, атап айтқанда, жазу жабдықтары, түсіру үшін кең фон (бұл үшін арнайы орын), техникалық қуатты ноутбук және т. б.;
  5. Шығармашылық жобаны жүзеге асырудың арқасында шығармашылық сарайының өмірі мен оқиғалары туралы мақалалар мен фотосуреттер арқылы ғана емес, сонымен қатар визуалды презентация арқылы да білуге болатын ақпараттық алаң құрылды;

САНКТ-ПЕТЕРБУРГТЕГІ ЖЕҢІС!

Өскеменнен «Қазмырыш»ЖШС-нің  қолдауымен «Десятая Муза в Санкт-Петербурге» халықаралық кинофорумына  команда қатысты.

Форумды РФ білім комитетінің қолдауымен Таланттар академиясы ұйымдастырды. Осы іс-шараға қатысу үшін Ресей Федерациясының «Солтүстік астанасына» Ресейдің әртүрлі елдері мен аймақтарынан жас режиссерлер, операторлар, монтажерлер мен сценаристер келді.

Біздің қаладан  оқушылар шығармашылық сарайының журналистика студиясының балалары ұсынылып, қатысты.

Студияның жұмысын «Қазмырыш» ЖШС бірнеше жылдан бері қолдап келеді, бұл өз кезегінде жасөспірімдермен кәсіби бағдарлау жұмысына және олардың өзін-өзі танытуына баға жетпес үлес қосады.

Ойын және деректі кино форматындағы қысқа метражды фильмдер белгілі бір тақырыпта жасалды, биыл балалар өз жұмыстарында өмір режиссурасын көрсетуі керек еді.

Кинематографистермен бірге» Оныншы музейде » фотографтар да жұмыс істеді. Олар өз жұмыстарын екі номинация бойынша ұсына алды: команданың форумдағы жұмысы туралы фоторепортаж және қойылымдық көркем фотосурет.

Кинофорумға қатысушыларға барлық жұмыстарды екі күнде жасады, ал сол жұмыстарын кәсіби мамандар — Мәскеу және Санкт — Петербург қалаларының теле және киностудияларының қызметкерлері  бағалады.

Біздің команда екі деректі фильм, төрт әлеуметтік жарнама, тоғыз көркем фотосурет және үш фоторепортаж ұсынды, нәтижесінде біздің балалар бес номинацияның үшеуінде жүлделі орындарға ие болды, ал «деректі кино» номинациясында «алты сөзден тұратын әңгімелер»жұмысымен бірінші орынға ие болды!

Аружан МЕРЕКЕЕВА

Саяхат туралы балалардың әсерлері:

Иван Лукьянов, Журналистика студиясына екінші жыл барады, осы уақыт ішінде ол сарайдың өмірі туралы 40-тан астам репортаж түсіріп, құрастырды!

«Шын мәнінде, керемет  болды және мен үлкен тәжірибе алдым. Егер ұйқысыз түндер туралы айтатын болсақ, онда әңгіме басқа.

Бәрі ұйықтап жатқан кездер болды. Мен 15 минут ішінде бір жазуды қалай жасағаным есімде, өйткені мен күш жинап, көзімді жұма алмадым. Орнатуға күш табу үшін 15 минут ұйықтауға тура келді. Бірде мен орындықта ұйықтап қалдым. Мен өмірімде ешқашан  түнде көп жұмыс жасаған емеспін. Нәтижесінде бірінші түнде мен 2 фильм түсірдім. Ал екіншісі үшін жалпы 4 әлеуметтік жарнама түсірілді.

Мен ешқашан кафеге барып, Қарақат пен шай бәлішіне тапсырыс беріп, 2 қысқа метражды фильм ойлап табуға болады деп ойлаған емеспін.

Бірде мен Сеня мен Ирина Михайловна үйсіз гид туралы фильмнің сценарийін жаздым, ал осы уақытта қалғандары әлеуметтік жарнаманы түсіруге барып, жаңбырдың астында қалды. Олар үйге су болып оралды.

Айтпақшы, біздің фильмнің басты кейіпкерімен экскурсия кезінде де жаңбыр жауды. Бірақ ол бізге жұмысты жалғастыруға және құнды сұхбат алуға кедергі болмады. Бірақ бізде  ауа райы әртүрлі болып  тұрды. Дәл осы күндердің бірінде Біз Петрдің шуақты адамдарымен сұхбаттасқан едік. Ондағы адамдар шынымен таңқаларлық, әрқайсысы ерекше, өзіндік ерекшелігі бар. Жалпы, сапар қорытындысы бойынша мен тәжірибе, мотивация және шабыт алдым!

Дарена Болучевская «Журналистика студиясының» барлық командасының ең жас қатысушысы. Дарена нәзік, сезімтал  ретінде танымал. Оның өте эмоционалды эскиздері бар. Осы оқу жылында  өзін жақсы фотограф ретінде көрсетті. Ол «Фоторепортаж» номинациясында екінші орын алды.

«Маған кинофорумды бәрінен бұрын біздің командамыз, жағдайымыз және әрине, қаланың  әсем жерлерімен  есте  қалды. Барлығын бірге алып жүруге болады: шығармашылық адамдар мен әдемі тарихи қала — бұл керемет нәрсе. Мен бұл жағдайда әр минут сайын жұмыс істегім келді. Жеке өзім көп нәрсені білдім, оны тізімдеу өте қиын. Мысалы, мен фотосуреттердің жаңа тақырыбын аштым-бұл қойылымдық фотосурет. Осының арқасында менде одан да көп қызығушылық пен осы салада өзімді дамытуға себеп алдым. Фоторепортаждар маған қазірдің өзінде беріліп жатқанын ескерсек, менің ойымша,  өте жақсы  деп ойлаймын.

Ангелина Утешева Журналистика студиясының сабақтарына төртінші жыл қатысып келеді. Ангелина өте әдемі жазуға таланты бар, ол туралы жазу мүмкін емес сияқты. Мысалы, оның киім бөлмесі мен акт залы туралы қызықты эскиздері бар.

«Десятая муза в Санкт-Петербурге» кинофорумында  «қойылым фотосуреті»номинациясы екінші орын алды.

«Мен әрқашан фотографияны ұнататынмын.  Ұялы телефонға фотоға түсіп, редакциялаймын. Бірақ менің жеке кәсіби камерам болмағандықтан, мен өзімнің хоббиімді жарнамаламадым. Санкт-Петербургте камераны қолыма алып,   қызықты нәрселерді іздей бастадым. Біздің фотограф — оператор жарықты қалай дұрыс баптау керектігін түсіндірді және мен үшін бұл жаңа және ерекше нәрсе еді. Мен алғаш рет Қазақстаннан тыс жерлерге шыққаныма қарамастан, жергілікті жерде жақсы бағдар алдым. Кинофорум ұймдастырушылары өте қонақжай болды.  Ұйымдастырушылардың әрқайсысы әрбір қатысушыға  көмектесуге дайын болғаны жақсы болды».

Василиса Лукьянова студияда бірінші жыл жұмыс істейді. Осындай қысқа уақыт ішінде  өзін жақсы жазушы, журналист, фотограф және оператор ретінде көрсетті.

«Кинофорум ұйымдастырушылармен, қатысушылармен, тапсырмалармен және, әрине, жеңістермен есте қалды.

Біз питчинг сияқты пайдалы нәрсені үйрендік. Бұл сөзбе-сөз айтқанда, сіздің идеяңыздың орын алатындығын дәлелдеуі керек кез-келген аудитория алдында өз идеяңызды қорғау.

Кинофорум бізге өзімізді көрсетуге, жаңа адамдармен, қаламен танысуға мүмкіндік берді және, әрине, қысқа мерзімде тапсырманы орындау кезінде командада сауатты жұмыс істеуді үйретті».

Ксения Колкутина журналистика студиясының сабақтарына  ашылуынан бастап, яғни төрт жыл бойы қатысады. Оның  көптеген репортаждар, эскиздер мен шолулар жасаған еңбектері бар. Ксения өзінің ерекше жазу стиліне ие, сонымен қатар көптеген жачтарға үлгі болып табылады.

«Санкт-Петербургтің оныншы мұрасы-бұл кино саласындағы көптеген талантты адамдарға, жаңадан бастағандарға, бірақ белгілі бір дағдыларға ие болғандарға өзін көрсетуге мүмкіндік беретін ерекше жоба. Музаның өзі өзін-өзі жүзеге асыру үшін үлкен бағыт болып табылады. Онда саған  өз ойыңды іске асыруға жетіспейтін байланыстар, алаңдар, жабдықтар, актерлер көмектеседі.

Бізге келетін болсақ, бұл қарым-қатынас дағдыларын қолданған журналистер үшін де үлкен тәжірибе болды. Біз мәдени астананың көшелерімен жүріп,  қызықты адамдармен танысып,  сөйлестік.

Өте керемет бөлшек-бұл ыңғайлы жұмыс істейтін орын. Олар сіздің шығармашылық белсенділігіңізді шеңберге, жалпы күн тәртібіне енгізуге тырыспайды.

Дегенмен, әрине, күн тәртібі  бағдарламасына жазылу керек, өйткені оның басты идеясы-фильм құрау 24 сағатқа созылады.

Ұйымдастырушыларға назар аударған жөн. Жоғарыда айтып өткенімдей-бұл саған кез- келген нәрсемен көмектесуге дайын адамдар, олар жан-дүниесін толық ашады, кинофестиваль қатысушыларына көмектесуге тырысып, пайдасын тигізуге тырысып, өз табиғатының жан-жақтылығын көрсетеді. Мүмкін, сәтті шығармашылық топ дәл осылай көрінеді. Процестің қатысушысы жұмыс істеуге  кетіп бара жатқанда  өзімен бірге алып жүруі керек нәрселерді тізімдеп, жақсы көңіл-күйді басты атрибут ретінде атап өтті.

Және де бұл да бір керемет: қалаға арманыңмен келу, сенің ісіңмен байланысты фестиваль, өз тәлімгерлеріңе қарау және сенің командаңның сондай  мейірімді және креативті болуы тиіс екенін түсіну…»

Авторы и организаторы проекта:

Шведунова Ирина Михайловна, 8 777 852 63 37

Ушаков Алексей Владимирович, 8 707 64 86 064

Обоснование проблемы, которую решает проект (актуальность проекта):

Дворец творчества школьников начал свою работу в 2013 году, работа была запланирована глобальная, все детские творческие объединения бывшего Дома детского творчества собрались под одной крышей и поставили перед собой цель создать для детей и подростков нашего города уникальное пространство творческой самореализации.

Во Дворце были открыты разные направления работы – декоративно-прикладное искусство, вокальное и хореографическое направление, социально-педагогическое направление.

Дворец в своем творческом пространстве объединил более 3000 тысяч детей и подростков.

Появилась необходимость информационного освещения жизни Дворца творчества. Для этого, благодаря усилиям родителей, был создан информационный сайт Дворца творчества, а также был открыт пресс-центр, на базе которого начала свою работу студия журналистики.

Обучающиеся студии не просто изучают журналистику, но и на практике закрепляют полученные знания, именно ими за два года работы был создан информационный контент, освещающий жизнь Дворца с разных ракурсов: публикации на сайте, создание газеты, выход сюжетов на местном телеканале, ведение работы в социальных сетях, участие в конкурсах разного уровня.

История проекта:

В 2016-2017 учебном году было принято решение выйти на новый уровень освещения жизни Дворца творчества школьников – силами юных журналистов создать серию новостных программ в форме дайджеста событий. Что и было успешно выполнено. Как показал анализ проекта выпуск новостных программ в виде дайджеста формат интересный, но в большей степени обобщающий, в освещении деятельности Дворца не хватало оперативности.

В 2017 – 2018 учебном году было решено использовать подготовку видеорепортажей с места событий для оперативного освещения мероприятий Дворца творчества школьников, помимо подготовки итогового дайджеста событий.

Ограничение этого этапа заключалось в том, что в результате обучающиеся студии освоили только один жанр тележурналистики – новостной репортаж, а в тележурналистике большое количество интересных жанров, которые помогут раскрывать жизнь Дворца творчества в новом свете

Поэтому 2018 – 2019 году проект вышел на новый уровень – мы решили создать ютуб канала, на котором мы сможем реализовывать наши задумки и раскрывать жизнедеятельность Дворца творчества через портреты – очерки, интервью,  зарисовки и т.д.

Цель творческого проекта:

Создание силами обучающихся ДТО «Студия журналистики» серии новостных программ (три программы) о жизни и событиях Дворца творчества школьников в течение учебного года.

Задачи:

  1. Освоение теоретической базы по созданию новостных программ на уровне обучающихся дополнительного образования (элементарные основы)
  2. Разработка концепции новостной программы
  3. Регулярный сбор, систематизация и обработка информации о событиях и жизни Дворца творчества школьников
  4. Техническая подготовка новостной программы (съемка, творческая обработка информации и монтаж)
  5. Презентация новостной программы на разных уровнях Дворца творчества школьников в определенные сроки (декабрь, март и май учебного года)

Этапы работы над проектом:

Сентябрь – октябрь 2019 года – 1 этап:

  1. Изучение теоретического материала по созданию новостных сюжетов и новостных программ
  2. Практическая апробация полученных теоретических навыков через различные упражнения
  3. Создание информационного поля для создания новостной программы (сбор информации, фото и видео-материалов с событий и мероприятий, проходящих во Дворце с начала учебного года)

Ноябрь – декабрь 2019 года – 2 этап:

  1. Разработка монтажного плана и подготовка текстовых материалов
  2. Съемка сюжетов и монтаж
  3. Презентация первого выпуска новостной программы

Январь – март 2020 года – 3 этап:

  1. Анализ проделанной работы, работа над ошибками
  2. Разработка монтажного плана второго выпуска и подготовка текстовых материалов для сюжетов
  3. Съемка сюжетов и монтаж
  4. Презентация второго выпуска новостной программы

Апрель – май 2020 года – 4 этап:

  1. Анализ проделанной работы, работа над ошибками
  2. Разработка монтажного плана итогового выпуска и подготовка текстовых материалов для сюжетов
  3. Съемка сюжетов и монтаж
  4. Презентация итогового выпуска новостной программы

20120/2021 учебный год – 5 этап:

  1. Формирование новой творческой группы по работе над новостной программой
  2. Анализ серии новостных программ учебного года 2016/2017, работа над ошибками
  3. Работа над выпуском новых серий новостных программ о жизни и событиях Дворца творчества школьников

Материальное обеспечение проекта:

Профессиональная видеокамера

Штатив для видеокамеры

Петлички-микрофоны

Фон для съемки сюжетов

Ноутбук со специальными программами для монтажа программы

Маркерная доска, ватманы, маркеры

Сроки реализации проекта:

Проект носит долгосрочный характер и осуществляется в период учебного года с  1 сентября по 1 июня. Начал свою работу проект 1 сентября 2016 года, в данный момент идет третий учебный год, в котором осуществляется данный проект.

Продукт проектной деятельности:

Новостные программы «Дайджест событий № 1», «Дайджест событий № 2» и «Итоговый дайджест событий», более 20 репортаже о событиях Дворца творчества.

Практическое применение продукта проектной деятельности:

  1. Презентация новостной программы на педагогическом совете Дворца творчества школьников и заседании методических объединений.
  2. Выход новостной программы на сайте Дворца творчества школьников (по мере выпуска программы)
  3. Выход новостной программы в социальной сети «ВКонтакте» на странице официального сообщества Дворца.
  4. Выход новостной программы на цифровом носителе в холле Дворца творчества – представление новостной программы родителям детей, ожидающих своих детей.
  5. Выпуск новостных программ на мероприятиях Дворца творчества школьников.

Основные выводы:

  1. Работа над новостной программой процесс трудоемкий, требующий определенных навыков как от творческой группы проекта, так и от их руководителя.
  2. Во время реализации творческого проекта был выявлен ряд ошибок и недочетов, которые будут исправлены в итоговом выпуске новостной программы
  3. Работа над новостной программой позволяет обучающимся приобрести новые навыки в сфере журналистики, такие как – навык спокойного нахождения перед камерой, навык отбора и обработки текстового материала, навык работы с информацией, развивает навыки презентации и уверенности в себе.
  4. Творческий проект требует более качественной технической базы в частности звукозаписывающую аппаратуру, более широкий фон для съемок (специальное для этого место), более технически мощный ноутбук и т.д.
  5. Благодаря реализации творческого проекта создана информационная площадка на которой можно узнать о жизни и событиях Дворца творчества не только через статьи и фотографии, но и через визуальную презентацию.

ПОБЕДА В САНКТ-ПЕТЕРБУРГЕ!

В международном кинофоруме «Десятая Муза в Санкт-Петербурге» приняла участие команда из Усть-Каменогорска, благодаря поддержке ТОО «КАЗЦИНК».

Организатором форума выступила Академия талантов при поддержке комитета по образованию РФ. Для участия в этом событии в «северную столицу» Российской Федерации приехали юные режиссеры, операторы, монтажеры и сценаристы из разных стран и регионов России.

Наш город представили ребята из студии журналистики, которая базируется во Дворце творчества школьников и работает по проекту «Тележурналистика»

Работу студии уже несколько лет поддерживает ТОО «КАЗЦИНК», делая неоценимый вклад в профориентационную работу с подростками и их самореализацию.

Короткометражные фильмы в формате игрового и документального кино создавались на определенную тему, в этом году ребятам предстояло показать в своих работах режиссуру жизни.

Вместе с кинематографистами на «Десятой Музе» работали и фотографы. Они могли предоставить свои работы по двум номинациям: фоторепортаж о работы команды на форуме и постановочная художественная фотография.

Участникам кинофорума все работы нужно было сделать за два дня, а оценивали работы профессионалы — сотрудники теле- и киностудий г. Москвы и г. Санкт — Петербурга.

Наша команда представила два документальных фильма, четыре социальных рекламы, девять художественных фотографий и три фоторепортажа, и в итоге, наши ребята заняли призовые места в трёх номинациях из пяти, а в номинации «Документальное кино» завоевали ПЕРВОЕ место с работой «Рассказы из ШЕСТИ слов»!

Аружан МЕРЕЕВА


Впечатления ребят о поездке:

Иван Лукьянов, ходит в студию Журналистики второй год, за это время он снял и смонтировал более 40 репортажей о жизни Дворца!

«На самом деле, было невероятно круто и я получил огромный опыт. Если говорить про бессонные ночи, то в целом и рассказать нечего.

Были моменты, когда спали уже все и я монтировал один. Я помню как делал одну надпись в течении 15 минут, просто потому что не мог собраться с силами и не закрывать глаза. Приходилось спать по 15 минут, чтобы находить силы на монтаж. Однажды я заснул прямо на стуле. А ещё я никогда в жизни не делал так много работ за пару ночей.

По итогу за первую ночь я смонтировал 2 фильма. А за вторую так вообще 4 социальной рекламы.

Ну а если не рассказывать про нудный и никому неинтересный монтаж, то стоит сказать про то как мы снимали и продумывали идеи. Никогда не думал, что просто зайдя в кафе и заказав пирог со смородиной и чай, можно придумать 2 короткометражных фильма.

Однажды я, Сеня и Ирина Михайловна писали сценарий к фильму про бездомного экскурсовода, а в это время остальные поехали снимать социальную рекламу и попали под дождь. Вернулись домой они насквозь мокрые.

 Кстати, во время нашей экскурсии с главным героем нашего фильма, тоже пошёл дождь. Но он не помешал нам продолжить работу и получить драгоценное интервью. Но иногда нам везло с погодой и светило яркое солнце. Именно в один из таких дней, мы брали интервью у солнечных людей Питера. Люди там и правда потрясающее, каждый какой-то особенный, со своей изюминкой. Ну в общем по итогу поездки я набрался опыта, мотивации и вдохновения!»

Дарёна Болучевская из всей команды «Студии Журналистики» является самым юным участником. Дарёна известна как нежный, чувствительный журавлик. У неё очень душевные зарисовки. А в этом учебном году девушка зарекомендовала себя ещё и как хороший фотограф. Она заняла ВТОРОЕ место в номинации «Фоторепортаж».

«Мне кинофорум запомнился больше всего нашей командой, нашей обстановкой, ну и конечно же самим городом. Смешать все вместе: кучка творческих людей и красивый исторический город — это что-то невероятное. Работать в данной обстановке хотелось каждую минуту.
Лично я узнала очень много и это достаточно сложно перечислить.

Например, я открыла для себя новую тему фотографий — это постановочная фотография. Благодаря этому у меня появился ещё больше интерес и повод развивать себя в этой сфере. Учитывая то, что фоторепортажи мне уже даются, на мой взгляд, хорошо».

Ангелина Утешева посещает занятия студии Журналистики уже четвёртый год. Девушка обладает талантом писать очень красиво о том, казалось бы, о чём написать так невозможно. Например, у неё есть интересные зарисовки о гардеробной и актовом зале. 

В кинофоруме «Десятая муза в Санкт-Петербурге» девушка заняла ВТОРОЕ место в номинации: «постановочная фотография».

«Я всегда увлекалась фотографией, правда
фотографировала на мобильный телефон. Редактировала на нем же. Но так как у меня нет личной професиональной камеры, я не афишировала своё увлечение. В Санкт-Петербурге, взяв камеру в руки я начала искать ракурсы и какие-то интересные мелочи. Наш оператор- фотограф объяснил как правильно настраивать свет и я постоянно фотографировала.

Для меня это что-то новое и необычное. Несмотря на то, что я впервые выехала за пределы Казахстана, хорошо ориентировалась на местности. Администраторы кинофорума были очень гостиприимные и стало комфортно в первые же минуты. Было приятно, что каждый из организаторов был готов помочь каждому».

Василиса Лукьянова занимается в студии первый год. За такой достаточно короткий промежуток времени девушка показала себя как хороший писатель, журналист, фотограф и оператор. 

 «Кинофорум запомнился организаторами, участниками, заданиями, и, конечно же, победами.

Мы научились такой полезной штуке как питчинг. Это, буквально говоря, защита своей собственной идеи перед какой-либо аудиторией, которой ты должен доказать, что твоя идея имеет место быть.

Кинофорум дал нам возможность проявить себя, познакомиться с новыми людьми, городом и, конечно же, научил грамотной работе в команде при выполнении поставленной задачи в короткие сроки».

Ксения Колкутина посещает занятия студии журналистики с самого её открытия, то есть уже целых ЧЕТЫРЕ года. Её перу принадлежат: огромное количество репортажей, зарисовок и рецензий. Ксения обладает своим уникальным стилем письма, а также является примером для многих журавликов.

«Десятая муза Санкт-Петербурга — уникальный проект, который позволяет показать себя многим талантливым людям в сфере кино, тех, кто только начинает, но уже получил определенные умения. Сама по себе муза — это огромный пласт для самореализации. Там тебе помогут осуществить любую задумку, помогут найти недостающие контакты, площадки, оборудование, актеров.

Что касается нас, то это был огромный опыт и для журналистов, которые использовали свои коммуникативные навыки. Мы общались с интересными на наш взгляд людьми, перемещаясь по улицам культурной столицы.

Очень крутая деталь это то, что ты работаешь, как тебе удобно. Твою творческую деятельность не пытаются ввести в рамки, в общий распорядок дня.

Хотя, конечно, распорядок дня даже при желании не вписался бы в программу, так как главная ее задумка — создать фильм за 24 часа.

Стоит обратить внимание и на организаторов. Как я уже упомянула — это люди, которые готовы помочь тебе чем угодно, они полностью раскрывают душу, показывают всю многогранность своей натуры, пытаясь быть полезными, пытаясь помочь участникам кинофестиваля. И, пожалуй, стоит сказать, что успешный творческий коллектив выглядит именно так.

Очень понравилось мне то, что уходя в поле, участник процесса, перечисляя вещи, которые он должен взять с собой для работы, обязательно упомянет хорошее настроение, как главный атрибут.

И это круто: приезжать в город мечту, на фестиваль связанный с твоим делом, смотреть на своих наставников и понимать, что твоя команда должна быть чем-то подобным, настолько же доброй и креативной…»