«Мультипликациялық фильм жасау» интеграцияланған шығармашылық жобасы

Интегрированный творческий проект «Создание мультипликационного фильма»


Жоба жетекшілері:

Александр Владимирович Ушаков

Михайлова Татьяна Николаевна

Қазіргі уақытта бүкіл әлемдегі кинокомпаниялар балаларға арналған жақсы анимациялық фильмдер шығаруға аз уақыт бөледі. Және бұл түсінікті. Бизнес әлемінде және пайдаға ұмтылу үшін балалар кино өнімдерін сатып алушылар емес. Сондықтан балалар киносы мен анимациясының жетекшілігімен экрандарға қандай фильмдер шыққанын  көре аласыздар. Мұндай жағдайда балалар анимациялық фильмдер жасауға тырысуы керек. Мұғалімдердің міндеті — бұл оларға көмектесу, бір жерде айту, бір жерде бағыттау.

Шығармашылық жобаның мақсаты:

Біздің алдымызда тұрған мақсат бір уақытта күрделі және қарапайым. Сіз өзіңіз анимациялық фильм жасауға тырыстыңыз ба? Бұл оңай деп ойлайсыз ба? Интернетте бізге қарындаш эскизін немесе ойыншық трансформаторын анимациялауға болатын көптеген бағдарламалар ұсынылады. Бірақ анимациялық фильмді жасаудың күрделілігі анимацияда емес, материалдың драмалық құрылымында.

Бұл драмалық құрылымда біз кездестірген алғашқы қиындық болды. Балалар анимациялық фильмі драматургияның барлық негіздеріне сәйкес жасалуы керек, өйткені әр шығармада, тіпті мультфильмде де сюжет, іс-әрекеттің дамуы, бұрылыстармен драмалық қақтығыстар, шарықтау шегі мен аяқталуы болуы керек.

Міндеттері:

  1. Қосымша білім алушылардың деңгейінде графикалық бағдарламаларда жұмыс істеу бойынша теориялық базаны игеру (қарапайым негіздер)
  2. Мультипликациялық фильм тұжырымдамасын әзірлеу,
  3. Әр түрлі графикалық бағдарламалардың шығармашылық мүмкіндіктері туралы ақпаратты жүйелеу және өңдеу.
  4. Мультфильммен техникалық жұмыс (пластилин аппликациясының эскиздерін жасау, фототүсірілім, фотошоп және фантаморфинг бағдарламаларында түсірілген материалды шығармашылық өңдеу, афтер эффект бағдарламасында әрбір кадрды монтаждау, Премьера бағдарламасында қорытынды монтаждау.)
  5. Оқу жылының соңында оқушылар шығармашылық сарайының түрлі деңгейлерінде жаңалықтар бағдарламасының презентациясы.

Жоба бойынша жұмыс кезеңдері.

Бізге анимашкаларға арналған интернет-бағдарламаларды емес, кәсіби суретшілер аниматорлар жұмыс істейтін маңызды компьютерлік бағдарламаларды игеру қажет болды. Бұл Adobe өнімдері сияқты бағдарламалар: Photoshop, Premiere, Audition, After Effects. Мультфильммен жұмыс жасау барысында біз игерген көмекші бағдарламалар-бұл қиял мен Иллусион,

Негізгі тұжырымдар:

  1. Мультфильмде жұмыс істеу-бұл көп уақытты қажет ететін процесс, ол жобаның шығармашылық тобынан да, олардың жетекшісінен де белгілі бір дағдыларды қажет етеді.
  2. Алдыңғы шығармашылық жобаларды іске асыру кезінде осы интеграцияланған жобада түзетілген бірқатар қателер мен кемшіліктер.
  3. Мультфильммен жұмыс істеу студенттерге компьютерлік графика саласында жаңа дағдыларды игеруге мүмкіндік береді, мысалы, Photoshop, Affter effect, Премьера бағдарламаларында жұмыс істеу.
  4. Шығармашылық жоба жоғары сапалы техникалық базаны, атап айтқанда, жазу жабдықтарын қажет етеді.

Жүргізіліп жатқан жұмыстың тиімділігі туралы жобалардың, конкурстардың, көрмелердің қорғалуына қатысатын сарайдың білім алушыларының көрсеткіштері өсіп, саны артқаны айғақтайды.

Руководители проекта:

Ушаков Алексей Владимирович

Михайлова Татьяна Николаевна


В настоящее время кинокомпании всего мира мало времени уделяют производству добрых мультипликационных фильмов для детей. И это понятно. В мире бизнеса и погони за прибылью, дети не являются платёжеспособными покупателями кинопродукции. Поэтому вы сами можете видеть, какой интеллектуальный мусор подбрасывается на экраны под видом детского кино и мультипликации. В такой ситуации детям приходится самим пытаться делать мультипликационные фильмы. А задача педагогов только помочь имм в этом, где-то подсказать, где-то направить.


Цель творческого проекта:

Цель, поставленная перед нами, — и сложна и проста одновременно. А вы когда-нибудь сами пытались сделать мультипликационный фильм? Думаете, это просто? В интернете нам предлагают массу программ, при помощи которых можно анимировать карандашный эскиз, или игрушечный трансформер. Но сложность создания мультипликационного фильма не в анимации, как таковой, а в драматургической выстроенности материала.

В этой драматургической выстроенности и оказалась первая сложность, с которой мы столкнулись. Детский мультипликационный фильм должен создаваться в соответствии со всеми основами драматургии, с тем, что в каждом произведении, и даже в мультике, должны присутствовать завязка, развитие действия, драматургические конфликты с поворотами, кульминационный всплеск и развязка.


Задачи:

  1. Освоение теоретической базы по работе в графических программах на уровне обучающихся дополнительного образования (элементарные основы)
  2. Разработка концепции мультипликационного фильма,
  3. Систематизация и обработка информации о творчеекихз возможностях различных графических программ.
  4. Техническая работа над мультфильмом (создание эскизов пластилиной аппликации, фотосъемка, творческая обработка отснятого материала в программах фотошоп и фантаморфинг, монтаж каждого кадра в программе Аффтер Эффект, заключительный монтаж в программе Премьера.)
  5. Презентация новостной программы на разных уровнях Дворца творчества школьников в конце учебного года.

Этапы работы над проектом.

Нам было необходимо освоить не интернетовские программы для анимашек, а серьёзные компьютерные программы, в которых работают профессиональные художники аниматоры. Это такие программы, как продукты корпорации Adobe: Photoshop, Premiere, Auditiom, Affter Effect. Вспомогательные программы, которые мы освоили в процессе работы над мультфильмом, это Fanta Morphing и Illusione,


Основные выводы:

  1. Работа над мультфиьмом процесс трудоемкий, требующий определенных навыков как от творческой группы проекта, так и от их руководителя.
  2. Во время реализации предыдущих творческих проектов был выявлен

ряд ошибок и недочетов, которые исправлены в данном интегрированном проекте.

  1. Работа над мультфильмом позволяет обучающимся приобрести новые навыки в сфере компьютерной графики, такие как работа в программах фотошоп, Аффтер Еффект, Премьера.
  2. Творческий проект требует более качественной технической базы в частности звукозаписывающую аппаратуру.

Об эффективности проводимой работы говорит тот факт, что выросли показатели и увеличилось количество обучающихся Дворца, принимающих участие в защите проектов, конкурсах, выставках.